Arkadaşlar merhaba, yılbaşı gecesi eşimin doğum günü , hamileyim ve ona güzel sürpriz yapmak ve hediye almak istiyorum. Önerilerinize açığım. Aklımda 20 | 2+1 ❤️ Şeklinde yılbaşı pastası yaptırmak var. Bir kutu içerisine hani saman tarzı iplikler varsa doldurup , bebek patiği (oğlumuz olacak) koymak var. Kutuya başka neler ekleyebilirim ? Ya da neler yapabilirim ? Güzel fikirlerinizi bekliyorum. Normalde arkadaşlarım ve çevrem hep bana sorar ama konu kendim olunca ay bir türlü ne yapacağımı bilemiyorum . Çok anlamlı ve güzel geçmesini istiyorum.