Nesomer melisa_serkan bana sadece Eylül dedi ama tarih konusu hiç açılmadı. Bende kendi tahminlerimce Eylül sonu gibi gelir diyorum 😍
Gulalmina 15 yada 16 eylul normal dogum icin verilen tarih kizim olucakk hayirrlisiyla ama ben sezryan istiyorumm
Roya Gulalmina niye? bende sezeryan olma ihtimali varmış,plesentanın rahim ağzına yakın olmasındsn dolayı. ama Allaha dua edirem normal olsun diye. normal doğum gibisi yok bence.