12+6 da gidip göstermemsti bebiiim hemen buraya gelip fotograf yüklemstim ultrason ile. Tabi ben 1 ay dayanamayıp 10 gün kontrolunde bastm gittim 9. Gnü 🤣🤭 esimde yoktu söylemeden süpriz yapmak icin. Buraya fotograf yükledgimde hatta herkes erkek yazmıstı. Bi arkadas var hatta oda erkek demişti hep biliyor hani bildi valla etiketlerseniz onu ck sevinirim ☺️ doktora gitmeden 2 meyve suyu 1 browni yedim 🤭 yine bi karn sallama,odasnda gezdim tur attm inatcı kıızlar bu ☺️ ama ters asagı durumdayken bacak arası bagdasken gördüükkk doktorda bende aynı anda 🤭 ERKEKK 💙 OGLUSum oluyor.Burda herkes erkek yazmıstı direk hic kız yazan olmadı erkek cıktı 🧿 Bir kızım vardı Rabbim ikisinide tattırcak. Darısı isteyenlere olmayanlara insAllah Rabbim kimsenn kucagını boş bırakmasn 🤲🏻