Duygumommmy aynen bazen varya iki büklüm kalıyordum kasıklarıma acayip ağrı giriyordu ama şuan 23 haftalığım allahıma çok şükür bel ağrısı yaşıyorum sadece o da zorluyor ama insan alışıyor annelik çok kutsal hiç kolay değil boşuna cennet ayaklarımızın altında değil😍💜