Merhaba hanımlar 27 haftamız bitmek üzere son kan tahlilimiz hic iyi çıkmadı kansizlik sınırlara düşmüş 7.3 özeldeki doktorumuz 2 ünite kan takviyesi almamı önerdi kan ilaclarinida günde ikiye çıkar dedi. devlet hastanesine gittim ama ordaki doktor testi yenilemeden kan takamayiz dedi tekrar kan aldilar olan kanimda test yollarinda gitti sonuclar 10gün sonra çıkıcakmış bu süre içinde ne yapmalim kanımın yükselmesi için cok halsizim bazen bayilcak gibi hissediyorum başına gelen var mi kan takviyesi olmaktanda korkuyorum hastanede gözetim altında olunması gerekmiş galiba alerjik reaksiyon gibi durumlar olusabiliyomus lütfen yardımm bilgisi olanlar 🙏🙏