Oze1982 canım herkeste aynı belirti olacak diye bi kaide yok. Bende 4+5 im başından beri göğüs hassasiyeti yaşamıyorum sadece kenarlara dokununca acıyor. Onun dışında daha çok kasık bel ve sırt ağrım var tabi bunlarda kiliden kişiye göre değişiyor korkutma boşuna kendini☺️