Ben mühendisin oğlunu takip ediyorum. Unibaby.. Baby and me.. Dalin hiçbiri temiz değil.. Yıldızlı ürünlerden baby green clean setini tercih ettim ve beğendim.. Hazırlık için bi çok şeyini onla yıkadım.. Minoris de var ama çok pahalı bi de açınca 6 ay kullanılmalı doğal olduğundan dediler benim de bebeğin doğmasına 3 ay var.. Boş bekleyen Ürüne bi sürü para vermek istemedim.. Granül sabunlar makineye iyi değil diyolar içerik temiz ama benim makinada bş ara deterjan gözünde yapışıp kalmıştı.. Allah bilir borularda nasıl tıkanma yaptı 🙈🙈