Merhaba arkadaşlar 25+5 deyiz normalde Aile hekimim kan hapı olarak Vegaferon vermişti ama Kadın Doğum doktorum Ferrozinc adlı bir hap verdi ama prebektüsünü okuduğum da hamilelikte mecbur olmadıkça kullanılmamalı diyor çok kafam karıştı aranızda bu hapı kullanan var mı? Kan degerlerimiz iyi ama sınırda dedi. Bu arada 850 gr 31 cm bu haftaya göre iyi sanırım hatta bizim ki tombişş olacak galiba♥️