Tugceasel_ haftalardır 20 mm de geçiriyoruz, 22 hafta bitti. Ben gebeliğe zaten 37 ile başlamıştım. Şu an yatakta korkumdan öksürmüyorum bile. Bu işin en güzel çözümü bol su, progestan, sakin gebelik ve ayakları yukarda tutmak. Yataktan sadece tuvalete çıkıyorum. Yatacaksın en önemlisi bu. Yatmak