Pnrbyr-2555 Surprizbebek bende 11 haftalığım. Yüzüstü yatmamaya dikkat ediyorum ama uykum da özellikle o şekilde dönmüş oluyorum. Şişkinlik değil de bugün sağ tarafımda hafif sertlik hissettim ama bebekle ilgili midir bilmiyorum
Pnrbyr-2555 badeilemerve Şu an benimde aynı karnım çıkmadı akşamları şişkinliğim çok fazla olduğundan sadece çıkıyor o zaman aaa diyorum çıktı galiba ama sabah hiçbir şey yok 😂😂
badeilemerve Pnrbyr-2555 ahahaha fazla yiyince benim de çıkıyor 😅 ama bebekle alakası olmuyor bildiğin göbek oluyor sabirsizlaniyorum hissettirsin artık kendini kerata
Melek41 badeilemerve merhaba benim biraz göbeğim vardı zaten ama şimdi şiştiğini hissediyorum sertlik var yani yatınca falan hissediyorum karnımda döndüğünü de hissediyorum bu arada hareketli olacak herhalde 😀
EsmamM18 Melek41 bende 11+0 salı günü kontrole gidicem. Devletlere kıyasen özel hastaneler 12. Haftadan itibaren cinsiyet tahmin ediyorlar. Ben 1.gebeliğimde şuan gittiğim hastanede 12.haftam da kesin olarak öğrendim.
Ferahfezaaa Surprizbebek ikincisi belli değil ama bence büyük ihtimalle o da erkek , belirtilerden ziyade ultrasondan sonraki en güçlü sonucu annenin hisleri verir bence:)
Surprizbebek Ferahfezaaa butun anneler hiss ediyor ben neden hiss edemiyorum acaba ya kızım olsun istiyorum ama hic bisey hiss etmiyorum daha 11+5 haftaligim cinsuyet icin erken. bir tane ogluşum var
Archaeologist Anneler İzmir den merhaba bizde 11+4.haftamızdayız 2 gün sonra ikili tarama testimiz var. Cinsiyet için erken olduğunu düşünüyorum ama yinede belli olmaz tabi 🤗😄