Canım ben de 38 de sancılanmıştım doktora hemen rabdevu aldım bek agrısı ve şiddetli karın agrım vardı bebek cok gareketliydi NTS ye aldı sancım cıktı ama alttan muayeneye bakınca da acılmam yoktu haftasıba dogum oldu belki de artık bebeğin hazırlık aşamasında yinede doktor a görünmeni tavsiye ederim