Kızlar 31.haftama gireceğim pazartesi.her an doğuma hazırlıklı olmak için temiz olmak gerektiğini düşünüyorum .tüylerim de çıktı .ben her doktor randevumdan önce yaparım ama doktor randevuma 15 gün daha var .sizce hep temiz olmakda yarar var mı ? Biliyorum 31.hafta çok erken ama bir an bir şey olsa bu şekilde utanırdım .