-Fatma_ 1.5 haftalık gebelikte doktor daha hamilesin diye kesin sonuca varamaz o yüzden öyle derler cünkü daha kese bile 5.hafta gibi görünür kasık agrısı cok normal cogu kişide olur adet agrısı gibi boş gebelik olabilr banada dedi ama takip edecez dedi 2 güne bir kan verdim cünkü ilk kan degerim 33 cıktı yani cok cok erken gitmiştim hastaneye eve geldim güldüm sabretmeyide bilmiyorum diye cünkü adetimde gecikmemişti öylesine bakmak icin gittim merakımdan hemen kötüye gidecek diye düsünmeyin cünkü ilk üc ay hersey icin zaten cok dikkatli olun dinlenin bol su icin sevdiginiz seylerden bol bol yiyin suan mide bulantılarından önce stres yapmayın beklemek gerekiyor