cipiti Attent 27+1 de gittim kontrole 1018 gramdi doktor normal dedi ama boyu 28 cm mis. Kısa olacak gibi 🤭🤭
Sevgi1907 Attent gayet iyi bende 28+6 haftalik gitmistim 1477 gram olmus tospikim baya tompis olcak herhalde bebegin demisti doktorum boyuda 35 santimmis haftasindan bir hafta onde gidiyo iyi demisti suan 30+3 olduk ve ben hep acim doymak bilmiyorum
Mutlumklnc Attent tam 27 de gitmiştim 1.100 gram 35 cm demişti doktor seninkinde normal o aralıklarda oluyorlar zaten sağlıkla gelsin minikler 🥰🧿
cipiti ssnnmmm buna sevindim ben çok uzun değilim eşim uzun ama benim kardeşim benle aynı 😂😂 şimdiden dayısına çeker oldu çocuğum 😅
Attent Sevgi1907 maşallah bencede tospik bebek olacak :)) hızlı kilo alıyorlar ztn gelişim geriliği yoksa hersey yolunda gidiyor
Sevgi1907 Attent yok canım cok şükür hersey yolunda anasi doymuyoki hep elimde ekmekle geziyorum sanki oda doymuyomus gibi hissediyorum 🤭🤭