nur94_ Günaydınn , yarın 33.haftama giriyorum ve ptesi kontrole gidicem kafama takılan birşey var nst sadece ağrı olunca mı bakılıyo yoksa belli bir haftası var mı ? Ve ücretli mi oluyo bilgi verebilir misiniz ?
Blacdown nur94_ genellikle 32. Hft sonra bakılıyor rutin yapılan bişey ücreti hastanesine göre değişkenlik gösteriyor bazıları ek ücret almıyor bazı hastaneler 20-30 lira hibi cüzi bir ücret takep ediyor
imren91 nur94_ Doktorum 31 de gittiğimde bakmıştı bana ağrım falan yoktu. Hastaneye göre değişiyor. Ben ekstra ücret ödüyorum
ZEhrA_94 nur94_ özellerde doktorun istemesiyle bakılıyor devlette bir sorun yoksa 36.haftada ve sonrasında önce nst baltırılıp öyle muayene oluyorsun
Dilemege nur94_ ben 35. Haftamdan itibaren girmeye başlamıştım 40+1 im hala girmeye devam ediyorum şehir hastanesine takipli olduğum İçin bi ücret ödemiyorum 😊
Mervetekmn nur94_ ben ist üniv Cerrahpaşa tıp gidiyorum doktorum Prof pelın hanım muayene 300tl veriyorum oyuzden nst kan tahlılı idrar tahlılıvs ücret vermiyorum
GayeGkhn nur94_ bebeğin hareketleri, kalp atışını ve sizin kasılmalarınızı ölçüyor. Normal veya sezeryan doğum farketmeksizin bakılıyor. Benim gittiğim hastanede ekstra 20 TL veriyoruz nst için
A_Alparslan nur94_ kimi 35 de kimi 37 de başlatıyor nst yi ben ilk 34*2 de girdim ağrı magri işi değil rutin kontrol için yollanıyorsun nst ye.. devlet de ücretsiz özel de değişir fiyat.. internetten bir iki kere nst nedir diye video izle oraya gidince afallama bence
EsmamM18 nur94_ 32.haftadan sonra her kontrole gittiğimde girdim.20 30 tl fiyatları hastaneye göre değişiyor fiyatı.
ilseng nur94_ genellikle belirli haftadan sonrasında doktor her kontrolde nst ister. Kimisi 32 kimisi 36 hafta sonrası başlatır. Bende 32de girmeye başladım yeni. 30 TL ücret ödüyorum. Büyüdüğü İçin sancı ve nabız kontrolü yapıyorlar