Öncelikle bende hamileligim boyunca hep doğum hikayeleri okumayı çok seviyordum. Acaba bende doğurabilecek miyim diye hep hayal kurdum çok şükür prensesim yanımda uyuyor💕 Hamileliğimin ilk ayları aşırı bulantı ile geçti ilk 3 ayı çok zordu ama sonrası tam bir balayı😍 Doğduğu güne kadar çok rahattım sadece nefes darlığı sıkıntısı yaşadım oda son haftalarda karnımın aşağı inmesiyle geçti 😍 Gelelim hikayeme öncelikle ben doguma yardimci kitaplar okuyarak kendimi normal doguma o kadar çok alıstırdim ki hic korkmadan girdim doguma hep pozitif olun asla korkmayin normal dogum kadinin fitratinda var. Sezaryanı asla dilime almadım ki doktorum normal dogum taraflisiydi oda cok destek oldu.38. Haftadan beri ha bugun gelecek ha yarin diye diye 40 haftamı doldurdum son haftalar çok sık doktora gidemedim ilçede olduğumdan dolayı 40+1 olunca kontrol amaçlı alttan muayene için doktora gittim ne olur ne olmaz diye bebeğimin çantasınıda arabaya koyduk. Bu arada hep okuyorum çatı muanesi çok zor diye o aklımda çok korkuyorum doktorun odasina girdim bekliyorum canımin acimasini doktor demez mi 4 cm.aciklik var ama asla acımadi muayene ettigini bile anlamadim sizde kesinlikle korkmayin😀 Yatıs yapalim suniyle dogurtayım dedi doktor kabul etmedim kendi sancilarimi bekliyecem deyip eve geldim. Hemen sıcak bır dusa girdim squat, yürüyüs yaptım evdede hic oturmadim hurma yedim ama hala sancim yok. Akşam nişanim geldi sabah doktora gittik yatıs verdi hemen 5 cm aciklik olmus. 10 da yatısi verdi suni takildi hala sancı yok. Geziyorum çömelip kalkiyorum suni kolumda sanci yok 😀 ebe muayene etti 8 cm olmus ama ben hissetmiyorum sanciyi sancisiz nasil doguracam diye o an korkmaya başladim 😃ebem suyumu patlatacagini soyledi inanin onu bile hissetmedim ondan sonra sancilarimi hissetmeye basladim sancilari hep ayakta karsiladim derin derin nefes aldim sonra tam aciklik olunca catala alindim sanirim ikinmayi pek beceremedim ebe karnima bastirdi ve icimden sanki bir balik kaydi Allahım çok tarifsiz mucizeydi o an 🥰sadece 1.5 saat sancı cektim sonra kızım doğmus yani başimdaydı😍 Evet sancılar çok zordu ama emin olun Allah kaldiramayacağınız acıyi asla size yasatmıyor ben ki canım cok kiymetlidir arayan arkadaslarim bile sezaryan nasildi diyorlar normal dogurdugumu duyunca hepsi şok 😃Her o sancı geldiginde bebegime bir adim daha yaklastigimi dusundukce onunla başa cikabildim 🥰 Dikislerim var sadece 3 gün biraz zorluk cektim sonra hemen toparlandim🥰 Öncelikle size tavsiyelerim ben 37 haftadan sonra doktoruma danisarak ahududu çayı içtim belki 8 cm e kadar bir sey hissetmemin sebebi o 🥰 Bol bol hurma yedim ,meryem suresi okudum ve meryem ana otu kullandim🥰 hastane ve sonrasi icin depend muhtesem kurtarici. Prensesim emdikce goyuslerim felaket bir agri sızi catlama meydana geldi gumus kapak almamistim lansino goyus kremi surdum ustunede plastik goyus cikarici aldim e bebekten onu biraktim acisini hemen aldi ve yaralar 2 gun icinde iyilesti simdi sorunsuz emziriyorum kesinlikle hastane cantasinda bulunmasi gereken bir şey. Rabbim sizlerede kolay dogumlar nasip etsin sormak istediginiz bir sey varsa sorabilirsiniz🥰😘 Biz mezun olduk happykids e geciyoruz🥰😘😍