Gulaysenkaya
İki tane pijama takımı düğmeli , bi tane elbise , terlik , havlu , çarşaf , kagıt havlu, çorap , göğüs pedi , Depend , süt sağma pompası , sporcu atleti ve emzirme sütyeni , iç çamaşırı , hastahaneden çıkarken giymek için tayt ve ceket
Bebeğim için => bolca ağız mendili , 3 tane hastahane çıkışı ve bir tane yeni doğan tulum çok lazım oluyor çünkü kusma vs çok olabiliyor , bez , ıslak mendil , sudocrem pişik kremi , alt açma örtüsü , çarşaf , eldiven , şapka , kundak örtüsü bolca çünkü kusunca filan bulaşıyor çabuk kirleniyor.
Kesinlikle ama kesinlikle süt sağma pompası ve göğüs pedi çok çok lazım oluyor. İyiki de almışım. Depend giyip çıkartırken çok rahat oluyor tasma derdi vs yok. Ben elbiseyi normal doğum yaptığım için doğumdan çıkınca hemen giydim ama en rahatı düğmeli pijama takımı oluyor elbise de yatarken filan bel çok açılıyor dikiş kontrolü bitene kadar elbise ile durdum sonrasında pijamamı giydim.