Unicornn Busra066 Bol ağrılı geçiyor. Bel ve çatı ağrısı çok oluyor yatarken kalkarken ve dönerken inliyorum resmen. Arada bir de çok şiddetli olmayan adet sancısı gibi sancı gelip gidiyor.
Esoo0698 Busra066 Normalde sadece belim ağrıyor ama ilişki sonrası biraz şiddetleniyor ve karnımın altı acıyor 😕
Nrcnmhr Busra066 Bende 33 haftalık hamileyim bir süredir kasılmalarim var dün den beri belim ağrıyor normalmi bilmiyorum
Cigdem70 Bende 31+1 haftalık gebeyim 2 gündür karın ve bel ağrısı vardı dün dr gittim vücut kendini doğuma hazırlıyor artık normal endişelenme dedi
Busra066 Benim de gece başladı ara ara karın ve bel ağrım var bebeğin hareketleri de kasılma mi anlam.veremiyorum