Kızlar uzun süredir hastsnede kalıyorum 50 gün kadar erken doğum riski olduğu için duş bile alamadım dün taburcu oldum. Evime gelince duş aldım. Sonrasında pis oldum iyice ondan mı bilmiyorum idrarımımı yaptıktan sonra farkettim ki küçük küçük parçacıklar var.kum döküyorum desem ağrı sızı hiç. Bişey yok 2 gün önce idrar tahlili yaptırdım ne olabilir sizce doğumla alakalı bi durum olabilir mi