Rana-34 Merhaba güzel anneler 34+1 im çok merak ediyorum ne zaman doğururum 40 hafta yı bekler mi yoksa çoğunluk 38 de mi oluyor kimler kaç haftalık doğurduu
Nazliakm Ipek_ozsyhzry bende 37. Haftadayım. Her an doğuma girebilirim sancım çıkarsa sezaryen olcak. 37. Hafta küçük dedi de doktorum. Sizin bebiş kaç kg doğru bir sorun oldumu bu haftada doğması
Snszasla Rana-34 yok canım küveze girmedi gayet sağlıklı doğduk sadece benimle kan uyuşmazlığı var diye biraz sarılığımız var Okadar o da zamanla geçecek inşallah 2830 gr 49 cm doğdu
Rana-34 Emineatay anladım canım sancıyla mı gittin tam olarak nerden anladın Doğumun basladıgını çünkü yalancı sancı falan da oluyor ya nasıl ayırt edıcez
Rana-34 Nazliakm Haylısı olsun insallah ama benım bildiğim 37 de gelişimi tamamlandıgı için sorun olmuyor bebekten bebeğe de degısıyor kilosu vs
Ipek_ozsyhzry Nazliakm benimde birden bire yükselen yüksek tansiyonum yüzünden sezeryana alındım çok şükür 3850 doğdu kuvözede girmedi solunumu gelişimi iyiydi şükür haftanız iyi sizinde korkmayın