Yeniadayyy canım hiç korkma bende geçen pazar adet gecikmesinin 3. Günü kahverengi bir iki damla leke geldi, hemen gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı ertesi günü kan verdim ve değerim 279 çıktı. Doktorum yerleşme kanaması olabilceğini söyledi ama tedbir amaçlı progestan başlattı. Lekenin şiddeti ve rengi önemli sen yinede bir doktoruna danış 🙏🏻