Oohh çok şükür diyerek bin şükürle bende paylaşmak istiyorum :) çok doğum hikayesi okudum burada. etkilendim, üzüldüm, sevindim ama sonunda bana da nasip oldu.. 3 saatlik bir çilekeş analık sonunda oğlum normal doğumla dünyaya geldi teyzeleri :) meğer her şey sancı çekmekmiş ben asıl korkuyu kanaldan çıkarken sanıyordum. Bir avazda doğuverdi benim ballı çöreğim. Allah isteyen herkese evlat sıcaklığı nasip etsin inşallah.. Ne desem bilemiyorum. Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla büyütelim..