Mere evet benim ilk gebeliğimde hamileliği bilmeden düşük yaptım reglden 10 sonra birden kanamam başladı doktora gittik betam 7 cıktı doktor düşük oluyor dedi hamileymissin yumurta döllenmiş ama tutunamamış dedi en azından birşey yokmuş sizde yine olur ben de pko var 3.5 senedir iki kez hamile kalabildim onda da düşük