Kızlar selam, 17+5teyiz bugün muayene günümüzdü heycanla gittik prensesimizi görmeye, prensesimiz gayet iyi ben de öyle ama doktorum rahim kısalması var 4-5 civarı olması gerekli bu sıralar ama seninki sınırda 3 dedi..sonra daha emin olmak için vajinal yani alttan kontrol etti 2.4 civarı çıktı yani sınırın da altındayım riskli grubundanım... fitil progestan verdi ve şehirdışına çıkmamı ilişkiyi vs yasakladı yatıcaksın bol su içip yatıcaksın dedi,ve sorunlu gebeliklerle ilgilenen bi profosore yonlendirdi yarına randevu aldık SERKLAJ yapar yüksek ihtimal dedi, yani dikme işlemi.. stres yapmamak tabiiki elde değil ama benim gibi bu haftalarda 17-18 haftalarda bu durumu yaşayan oldu mu, bebişim beni bırakmaz di mi 😞😞😞