Daha 1 hafta önce arkadaşım devlette doğum yapacaktı. Her kontrolü orda oldu doğuma gitti almadılar. Tüm yataklar dolu olduğu için. Zaten pandemi nedeniyle bi doluluk var, istersen yatak boşalsın diye bekle demişler de sancı gelmiş nasıl beklesin apar topar bi özele gittiler. O da çok demişti ben özelde yapmam param cebimde kalır diye ama kısmet.