Kbryagci38 Kızlar 21 haftalık hamileyim son iki haftaya kadar herşey iyiydi ama bebek büyüdükçe bende kabızlık olmaya başladı . Ne yediysem geçmiyor daha 20 haftalarda böyleyse ben 30 larda napıcam . ?? Çıldırmak üzereyim yokmu bi kolay yolu
Melissa21 Kbryagci38 magnezyum ve Dulcolax kullan kesinlikle ben doktor onayıyla hep kullandım en iyisi bunlar magnezyum agrilarida azaltıyor hem
gulcinnszn Kbryagci38 sabah uyanınca 2 kuru kayısı ve 1 bardak su iç sonra yarım saat 1 saat sonra kahvaltı. Müthiş etki oldu bnde çok zorlanıyordum. Tabi gün içinde su içmeye ve sebze yemeye çalışıyorum. Böyle zorlandığınız dönemlerde ilaç içebilirsiniz. Bn toz probiyotik almıştım eczaneden arada onu da içiyorum
mucizemi_beklyrm Benimde 24.haftada felaket kabızlık ve kanamalı hemoroid başladı. Tabi hamilelikten önce de vardı ama hiç yoklamamıştı. Dokror 2 çeşit krem ve duphalac şurup yazdı uzun süre de kullansan sorun olmaz dedi. 4 günde normale döndü şuan hiç sorun yok
Hayalbebek Magnezyum al doktoruna durumu anlat veriyor zaten bende öyleydim magnezyum içiyorum çok iyi 👍 gelecek kıraplatına bile şimdiden tedavi ediyor şuan 32 haftamdayım çok şükür kramplarım yok
Melissa21 Kbryagci38 yani bana doktor kendisi yazdı ama 4.ayı geçmiştim çok kaburgalarım ağrıyordu o yüzden verdi istersen bi sor doktoruna o hangisini verirse onu kullan ben magnimore plus kullanıyorum son haftadayım hala bırakmadım şimdi yanlış yönlendirmek istemem tabiki