melissasarikan İnşallah bebiş iyi ve saglıklıdır. O minik mucizeyi rabbim korumuştur 🤲🏻 1 hafta için içinizi yiyeceginize bence hemen gidin. Bende çok korkarak uyanmıştım gece yarısı duydugum ses yüzünden. Sabahı zor etmiştim. Dayanamadım yazdım doktoruma gel bakalım için rahat etsin etmişti.
Yoksa sürekli kafada kurmakta ii degil🤦🏻♀️