Zeyynep bu erkekler neden böyleler ya bende ilk hamileliğimde hep yattım rahimde polip vardı ve son 5 ayım yatarak ve hep kanamalı geçmişti benimde annem yanımdaydı ve sürekli bizde kavga ederdik annemin yanında üstelik sanki bilerek yapıyoruz zaten hamilelik psikolojisi bir yandan zor kanama olunca bu hem korku hem üzüntü hem stres olarak 100e katlanıyor anlamak bu kadarmı zor şimdi tekrar hamileyim 8 haftalık ve bu kez annemde yok öldü😢kanamam olmasın diye dua ediyorum şuan çünkü bakıcak kimsem yok ve üstelik bakmam gereken 5 yaşındada bir oğlum var🥰ayyy çok uzun yazmışım ama içimi döktüm vallahi siz öyle yazınca k.bakmayın inşallah sağlıkla sıhhatle alırız bebeklerimizi kucağımıza🥰🤲🏻