Semaykuntt evet Esenyurttayız biz. Ben etik life ‘ a başladım. Salı günü gittim doktor iyiydi sakindi hastane ve baya güzel temizdi. İlgililerdi. Ultrason cihazı baya iyiydi. Eşimi hiç almazlardı doğada aylardır göremedi çocuğunu adam. Ama etik life da direk gel bakalım dediler onada. Renkli açtı gösterdi her yerini gördük yine. Sanki detaylı ultrasonda gibiydik. Verdiği ultrason görüntüsü aynı detaylıdaki gibi renkli değil sadece. Bakalım buraya devam edeceğim sanırım inşallah memnun kalırım 🤲🏻