Cansum1 Kızlar ben nohutlu buğday çorbası yaptım soguk soguk habire içiyorum yoğurtlu sizce bebeğe faydalımıdırrr? Yogurduuu şade yiyemiyorum ama soguk çorba oluncadaaa fazla içiyorum başka da birşey yiyemiyorum besinsiz kalır mı bebeğim ?
Aylin01 Cansum1 Ben hamileliğimin başından beri mide bulantısından dolayı sadece simit yedim ve korktum bebeğim beslenemeyecek hep aynı şeyi yiyorum diye ama annemde doktorum da sen ne yersen ye o beslenir dedi içim rahat artık 😊🤗senin bebişin de besleniyor merak etme
Fatmafatma Cansum1 yani yogurdu ole tuketmek tabi faydalidir nohutta cok faydali gaz sorunu olmuyormu nohutun tek sikintisi o ama tek yogurtla onu yiyerek bebegi besleyemezsin hersyin ayri ayri besini var baska seylerde yemeyi denemelisin
Cansum1 Aylin01 gerçekten mi sadece çorba içiyorum diye acaba besleniyor mu ediyor mu sıcaklarda birşey cnm istemiyor ama soguk soguk kaseyle içiyorum🙂) sevindim bu duruma birde karpuz peynir başka bişi yiyemiyorum
Aylin01 Cansum1 doktora sırf bu yüzden gittim belirli besinleri yiyebiliyorum diye o da sıkıntı olmaz o beslenir sen istediğini ye dedi hatta annem bile sürekli bana bunu dedi sen tek besin yesen bile o beslenir dedi. Valla biz yine tek besin de olsa yiyebiliyoruz benim ablam hamileliğinde sadece serumla beslendi su bile zor içti halimize şükür
Meliss Cansum1 çiğ işlenmemiş olduğu icin daha sağlıklı besin değeri daha yüksek canım ama istersen kabukluda yiyebilirsin
seymen Cansum1 Ben çiğ tüketmedim, daha sağlıklıdır tabi ama diğerleri de işe yaramıştır heralde😊 badem her şekilde faydalı zaten.
Cansum1 Fatmafatma nohut çok atmıyorum o yüzden problem olmadı şükür karpuz peynir sabahları yiyorum yiyemiyorum 1 haftadır sıcaklardan içim resmen ayaklarım yanıyor
Fatmafatma Cansum1 hepimizin ici yaniyor zor vallahi hamilelik ben cok cocuk doguran kadinlara şaşıyorum ben bitanesini zor tasiyorum cok zormus annelik
Sakvsr Sakvsr yaa bende 22. Haftadayım hala 🤢🤮 devam ediyo nohut çok faydalı ama beni çok rahatsız ediyo ama kızların dediği gibi badem çok faydalı ve etkisi gerçekten çok birde maden suyu onun dışında yemek yemek banada o kadar zor geliyoki