Halime_buglem 13 haftalık hamileydim. İlk 2 gün grip gibi başladı halsizlik iştahsızlık bacak ağrısı çok hafifi burun akıntısı ses kısıklığı yaşadım. 4. Gün bu şikayetler azaldı burnum açıktı ama hiç koku tat almamaya başladım. O zaman anladım zaten covid olduğumu gitti test yaptırdım pozitif çıktı. İlaç kullanmadım,14 aylık bir kızım olduğu için yatıp dinlenemedim. Sadece bol c vitamini, sağlıklı beslenme, turşu, turşu suyu ve meyve tükettim. O şekilde ayakta atlattım ama zordu, çok zorlandım. Çok değişik ve zor bir hastalık