Drya-ergu12 Çok afedersiniz büyük tuvalettim geliyormuş gibi hissediyorum ve kuyruk sokumunda ağırıyor 39 haftalık hamileyim. Doğum mu başladı anlamadım 😕
Gull_94 Drya-ergu12 sancı yoksa bebek asagıda baskı yapıyodur ara ara olması normal ama sancıyla gelıyosa dgum habercısı olablr cmku kanala ınıp dogum baslangıcında cok sıddtlı oluyo o hıs ıkınmma hıssıde gelıyo ıstemsızce
birprensesvebirprensannesi Drya-ergu12 canım ıkınma isteği geliyorsa bekleme hastaneye git doğumun başlamış büyük ihtimal olmadı doktorunuzu aramalısınız yani burda vakit kaybetmeyin
Saruhanvemetehaninannesi_ O his sancı geldiğinde oluyor ise doğum başlamıştır sancı Aralığını takip edin kaç sn sürüyor takip edip doktorunuzla iletişime geçin
twoboys05 Drya-ergu12 Doğum başlamış olabilir ilk doğumda sancısız sadece tuvaletim gelmiş gibi ıkınma isteği geliyordu hastaneye gittiğimde 9 cm di hemen suni sancısız Doğuma girdim