40*2 yim şuan. . 31 aralığa kdr gelmez se yatışını yap dedi acilden dr🤷 acaba diyorum ki 01 01 2021 mi yapsam yoksa 31 Aralık son günde gidip doğursam mi ???? Kendi o güne kadar gelmez se tabi.. ki gelecek gibi de değil hiç 3500 olmuş bu arada. Herkes 1 ocağı bekle diyor korku endişe de var ama ha 31 ha 1 ne farkı var 😏😒