Evet bende artık doğurdum. 39+5 te Cuma günü sabah yatısim yapıldı herşey çok güzel gitti ne sonda takılırken ne belden iğne yapılırken hicbisey hissetmedim abartilan şey bu muymus dedim hemen uyuştum cekistirme falan e tabi hissediliyor ama hiç ağrı acı yok sabah 11 40da güzel oğlum doğdu o an gördüm sadece çok çok güzeldi ama ciğerleri gelismemis solunum sıkıntısı varmış kuvoze aldılar bir iki hafta kalabilir dediler şimdiye kadar ciğerleri ilgili hicbisey denmemisti olumsuz olarak aslında ve haftasida gayet iyi doktor genelde sezeryan doğumlarda oluyor lop diye alıp cikarttigimiz için cigerindeki su cikmayabilio dedi ama nasilda ağlıyordu öylece gitti kuvoze doğurdum ama sanki dogurmamis gibi değişik hissediyorum hiç göremedik yanına ben dahil kimseyi almiyorlar süt sağ gönder dediler ama ugrastigim halde hem elle hem makina ile bir damla dahi yok. Umarım bi an önce gelir ve inşallah hiç dokunamadigimiz bebeğimize çabuk kavuşuruz dua edin bol bol ❤️