İyi geceler anneler benim sorum şudur 34 haftalık gebeyim geçmeyen vajinal enfeksiyonum var. Doktorum son muayenede kullandığım ikinci doz ilaçlara rağmen geçmezse bebeğin akcigerlerinde gelişim geriliği ne neden olacağını ve bebeğin solunum sıkıntısı yaşayıp yenidoğan yoğun bakımına kaldirilabilecegini söyledi. Geçen aydan beri 2 kutu antibiyotik 2 kutu fitil bitirdim hala geckedi. Çok korkuyorum. Benim durumumu yaşayıp da bebeğini sağ salim kucağına alan var mı?