fatmaozdemir1 İlk doğumum spinal olmuştu ve genelden oldum olası korkuyorum. Ağza takılan borudan,ya uyuyamazsam uyursam uyanamamaktan,ağrıyla uyanacak olmaktan, gibi gibi şeyler geliyor aklıma fikri bile beni ürkütüyor kızlar lütfen beni aydınlatın
ikizminikler fatmaozdemir1 bende hiç istemiyorum geneli, neden tekrar spinal olmayasınız ki onu anlamadım
aybkkra fatmaozdemir1 bende spinalden korkuyorum ya uyanılır bence niye uyanmayalım ama uyanırken saçmalamakta var tabi benim korkumda o ☺️
fatmaozdemir1 ikizminikler bel fıtığım ameliyatlık oldu beyin cerrahı ve kadın doğumcum sezeryanı genel olmamı söylüyorlar
Nazliinan2015 aybkkra bende saçmalarım diye korkumdan olmak istemiyorum onu hiç anlatacaklarımdan korkuyorum😂