Anne18 o derdide geçirdim başımdan 😊 Allaha şükür ben bi belirti göstermeden kurtuldum 2.5 yaşındaki kuzenimden yayıldı bide düşün çocuk beni ağzımdan burnumdan öpüyordu aynı bardaktan su içmişliğim var ama korona olacağı aklımın ucundan geçmemişti ona rağmen belirti göstermedim nolur nolmaz diye doktoruma danıştım iyi uyu iyi beslen moralini yüksek tut dedi belirti göstermediğim içinde bilerek test yaptırmadım yaptırsam bide pozitif çıksa zaten hap felan kullanamayacaktım bi de stres yaşayacaktım 14 günü geçirdik bişey çıkmadı sizde sağlıcakla atlatırsınız inşallah 🌱