Seydanur1809 ama öylede iyi değil psikolojik olarak seni yorar canım benim bişeyin üstüne düşmesen ozaman olur diyorlar bilmiyorum ama o hamilelik hormonu adetinden 12 gün sonra belli ediyor sen sabırlı ol allah seni bekletiyorsa en güzelini en hayırlısını verecek demeki böyle duymuştum. Umudunu kaybetme ama sabırlı ol dualarım seninle 🙏🏻