Nslhntkn lierac krem aldım 200tlye. Badem yağı aldım bebe yağı aldım 37.haftama kadar catlamadım sonra bi baktım minnak minnak catlıyorum.cok aşırı kiloda almadım şekerim tansiyonum var çünkü annemdede çatlak olmamış ama ben çatladım yanı azda olsa vücutla yapıyla alakalı sanırım.catlayacagın warsa catlıyor 🌸 suan 38+1 oldum 38+3 sezeryan doğum yapılamaz pazartesı inş 🌸