Selam güzel anneler iki kızım bir oğlum vardı bir oğlum daha oldu hamdolsun ❤️
40+5 de 25 Aralık 17.42 de doğum yaptim
1 ay önce covid atlattım doğar mi Sezaryen e alırlar mi 3 tane normal doğumum var bir an önce toparlanmam lazım covid I atlatıp normal doğum yapıp evlatlarıma bakmam lazım halsizlikler nefes darlığı derken 1 hafta hastane de yatıp oksijen tedavisi gördüm bebeğe birsey olmadan taburcu oldum hamdolsun🤲Aman erken den gelmesin derken 38,39,40,41😅şimdi de o gelmek istemiyordu hergun en az iki duş squat hurma yürüyüş perine masajları bitki çayları haftalık dr muayeneleri….😅😅
Son 3 haftadir 4 cm açıklık var dr um gel doğurtalım seni dese de her seferinde biraz daha ertelettim🙈
sonra covid olma sırası dr uma gelmişti 🥲
beni başka bir dr a yönlendirdi,O dr da çok iyiydi doğumu onda yaptım hatta 😍
En son muayene de yanı 40+1 de çatal muayenesinde dr rahmini uyarayım da sancın gelsin dedi ertesi gün nişan geldi ve 4 gün boyunca doğuma kadar gelmeye devam etti..
40+5 günü ikindi civarı sancılar yine başladı günlerdir oluyordu ama geçiyordu baktım bu sefer daha sık kasılma sayarı açtım,baktım 5,6 dk da 1 yeme yine duş a girdim ki sabah da girmiştim🤣yıkana yıkana aşındım artik.
esimi çağardım hemen sonra işi yakın napiyorsan hemen bırak gel dedim,Fatma ana otunu suya koydum, 2,5 yaşındaki oğlum uyuyordu onu hemen kucakladık kızlarım eşim ben kvaldeme emanet edip annemi almaya gittik.
ve geldik hastaneye acilden giriş yaptık hemen dogumhaneye aldılar sancı sıklığımı söyledim tamam çık çatala bakalım dediler veeee🙈
ebe seslendi dr u arayın tam açıklık 🙈😳🤣
ben de ebeler de hasta bakıcılar da sok
ama günlerdir yürüyorum ,hareketler ,haftamı doldurdum vs yine de bu kdar beklemiyordum tabi 🤭Dr da eve yeni gitmiş jet hızıyla geldi canım benim 🥰yetiştim yetiştim diye,ebe dr gelene kadar suyumu açtı bi baktı su mekonyumlu ve bebek de baya yukarda hey dedim patladık al sana burdan sezaryen yolu🤦🏼♀️
Yok yok korkma ikin indireceğiz dedi.bi kaç ikindim dr devreye girdi bebeği indirelim derken bi baktık çıktı kafa 😳bastırdı tabi ebe de biraz,hala almıyorlar bebeği alın artık diyorum bi tek orda bağırdım çıktı alın iste yeter diye,dr kesmek istemiyorum geldi sabırlı ol canım falan diyor alın artık diyorum 🥺🥺
en sonunda kaydı gitti ve o hep bahsedilen mükemmel his 🌺
ahh bebeğim Ahmet Yusuf hoş geldin sarı kafam dedim sarıldım 👶
kafasi büyük azıcık yırtmış orayı tutturayım dedi çok kısa bi işlemdi ve acısızdi uyusturmustu.
bebegim kontroller için götürüldü ben odaya alındım sonra kavuştuk 🥰🥰
3865 kg. 52 santim 40+5 oğlak bebeğimle yanyanayiz 🐐
herkese hayırlı kolay doğumlar insallah jet gibi doğurur tüm isteyenler 🙈😍
5i 20 gece girdiğim dogumhaneden 6ya 20 kala çıktım 🥰hamdolsun zor ama kısa sürdü
cok uzattım helal edin 🤚🏻
herkese hayırlı doğumlar