HandeLA merhaba,bu hafta çatı muayenesi oldum. Dar olması bebeğin çıkışta kafa geçse bile omuzları için tehlikeli bir durum oluşturmaması için yapılması önemliymiş. Cok kısa süren bir işlem. O an kendinizi kasmadığınız sürece herhangi bir acı bile hissetmiyorsunuz. Doktor işaret ve orta parmak ile muayene ediyor. Doktorunuz uygun görürse mutlaka yapın derim. İçiniz ona göre daha rahat olur:)