Cevaplarınız için çok teşekkür ederim ☺️ ben 39+4 haftalık oldum Almanya’da yaşıyorum ve doktorum bana birşey demedi bende kullanmaya devam ettim ama az önce internette denk geldim 12 hafta sonrası folik asit kullanımı bebek için zararlı yazıyordu panik oldum