NurEto seni çok iyi anlıyorum aynılarını bende yaşadım hala da hamile değilim bı eltim hamile oldu doğurdu ,kuzenim in esi doğurdu, yengemin hamile haberini duydum ,diğer yengemin hamile haberini duydum yani çocuk isteyenlerin çoğunun yaşadığı şeyler üzülme canım uzulsekte boşuna