birprensesvebirprensannesi ben sorunlu bir gun geciriyordu. 12 haftaydi kanamam vardi hastaneye gittik artik telastan maske takmayi unuttuk esimle ceza aldik cok uzgun stresli ve sinirliydim yorgundukta uzandim niye ya bunlari hepsini bir gunde yasamak zorundaymiydim diye dusunurken icimde minicik bir kıpırtı his ettim yavrum benim ben burdayım dedi resmen ,hersey gecer bebegim saglikli olsun yeter dedim nitekim oyle oldu ceza eve gelmedi bebegim beni birakmadi cok şükür bin sukur