sryldzzz Bugun 37+0 biraz erken ama gelme ihtimali var mı kızlar hiç durmuyor kasıklarımda ağrı var ve bıçak gibi bi ağrı giriyor ara sıra vajina kısmına
Leylayunus sryldzzz bende aynı haftadayım ve sanki tuvalete gittiğimde vajinamda açıklık hissediyorum sanırım açılmalar başladı üçümcü gebeliğim
Esraguvennn sryldzzz canım ben 9.5 ay önce doğum yaptım ve o ağrı gelince anlarsın yani merak etme. Zaten % 90 belden gelecek benim ilk 1 2 saat karnımın alt tarafı ağırr gibi oldu sonra hep doğana kadar belden
Yasemindursun sryldzzz 33+5oldum bende basen o bicak gibi agri benimde oluyo ama kisa suruyo korkuyorum bazen
Kardelen_nm Yasemindursun bana da aynı şekil oluyordu 1 hafta sonra Doğum yaptım inşallah gününden önce doğmaz