Symtzdn 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim, sigara kullanıyorum bırakmakta çok zorlanıyorum, sizin de başınıza geldi mi?
Hanz Symtzdn bende gunde bjr tane icmeye çalışıyorum hatta bazen hic içmiyorum korkuyorum valla vicdanen geberiyorum yoksa
Elif3406 Symtzdn 4.haftadan sonra aşırı tiksinmiştim ben 4.ayımdayım şu an kokusuna bile gelemiyorum. İnşallah sende öyle olursun canım
guneysmom Symtzdn 36 haftalık hamileyim bulantı kusmalardan tiksindim canım hiç içmedim inşallah sende tiksinirsin 🥺
Sahika8989 Ben 33 haftalik olucak hala iciyorum. Ilk oglumda hc hic icmedim simdi kizimda iciyorum cok matah bisey degil ama 5 tane iciyorum birakamiyorum birak diyenlere kiziyorum cunku kendileri agizlarina bile surmemis insanlar gelio burada bos muhabbet edip psikolojini bozuyr. Ve sende azalt . Azalttikca birakirsin merak etme mide bulantin olursa birakirsin kuzumm
123sedaS Sahika8989 bence içme zor ama bebeğini düşün yakın arkadaşımın bebegi çok zor nefes alıp veriyodu bi süre yogun bakımda kaldı sigaradan dolayı 😔
Hanz Symtzdn ya ben çok icen birk değilim zaten ama suan icmemem gerekiyorsa ya seytan durtuyor bende icilen ortamdan uzak durdum zaten 1 ay bile icmedigim oldu beyinden tuttum kendimi düşünmedim icenden uzak durdum ettim eşim icerken yanina gitmedim oyle yani
Zeynep0606 17 haftalik hamileyim ne yazıkki bende iciyirum gunde 5 7 tane fln onceleri com icmezdim hamile oldugumdan beri sanki daha cimok icmek istiyorum😥😥
sennur26 Zeynep0606 ay bende aynı sizin gibiyim azaltmak için direnirken daha çok içiyorum sanki canım şuan daha çok istiyo 🤦🏻♀️ Kendimi oyalamaya çalışıyorum sakızla çekirdekle 🙈
Zeynep0606 Symtzdn benim 3. Gebeligim 3. Dede ictim icmesem daha iyi ama elimde degil bebegim erkek 3. De erkek yani bir sorun yok digrlerinde bundada olmaz insallh🤲
EmoSehmus Kızlar bnde kan pihtisi var oksapar igne kullaniyorum henuz daha 5 haftalik olduk 2 kaybim oldu kalp durmasiyla kan sulandirici kullanipta haftada 1 kerede olsa sigara kullanan varmi
Sinemyzc Bende kullanıyordum sıkı bir şekilde bağımlısıydım diyebilirim ama bebek haberini alınca azaltmaya başladım ilk başlarda zor geliyordu içmeye devam ediyordum ama ilk olarak bırakma kararını aldığımda eşime evde paket bırakmamasını söyledim ve bende asla dışarı çıkmadım hep pandemiden dolayı korkuttum kendimi bu şekilde sigaraya ulaşmak biraz daha zorlaştı benim için bi nevi üşengeçlik başladı diyebilirim ama daha sonra kendi kendimi tiksindirmeye başladım mide bulantılarımda içersem daha kötü olurum diye telkin ettim ve kokuya en duyarlı olduğum dönemlerde hep kokusundan tiksindirdim kendimi bence kendi kendinizi tiksindirebilirsiniz bayanlar şuan ben tamamen bıraktım eşimde kullanıyor ve en ufak bir sigara kokusu alınca dahi çok kötü oluyorum bence sizler de başarabilirsiniz
Kezibanavc Symtzdn malesef bende kullanıyorum 2. Hamileligim kızımda da kullanmıştım çok korkuyorum az içmeye çalışıyorum ama sanki canım daha çok istiyor 😑😑
Gamzeakd Bende gündüz değilde akşam aklıma geliyor ama içmemeye çalışıyorum . Arada çok canım çekince 1 tane içiyorum 😟 ama ondan da pek bişi anlamıyorum tabi .. sigara içmeyince kahveyi bile içemiyorum artık . 4 günde 1 belki o da 🙈