27.haftadayım bebeğim ilk defa bugün baş aşağı hissettim. Tekmeleri yukarıdaydı. Bu haftalarda dönebiliyor diye biliyorum o yüzden umursamadım. Ama karnımın belli bölgesinde kasılma oluyor. Bazen kasıklarda, bazen daha yukarıda. Aniden toplanma gibi oluyor ve sonra geçiyor uzun sürmüyor yani. Normal mi bu haftalarda arkadaşlar?