Baturay 1PrensAnnesi sümüksü akintim da geliyor doktora gittim muayene ettin kan verdim normaldir gelmesi diyor 4 aydır geliyor parca parca geliyor
Baturay mercimeginanne ama.ben doktora ger gittiğimde bana demiyor gel diye ben diyorum hangi tarihte geleyim diyor sanjin olmadan gelme
mercimeginanne Baturay doktorunda bir sıkıntı var bnce su bebek için çok önemli. Şuan bi acile git doktorlar bi baksın zaten gelen su değilse için rahat dönersin eve
akgunhatice Pardon ama soruyu soralı 20 dk olmuş gece vakti sağlık ocağını nerde buldunuz hadi gündüz gittiniz dinlediniz kalbini diyelim hastaneye ne ara gidip kan verip sonucu alıp bizimle paylaşıyorsunuz.
eccmmnr Baturay benim 32. Haftada oldu aynı sorun hastaneye yatırıp ilaçla durdurdular doğumu. Bol su içerek sürekli takip ediyoruz zaman kaybetmeden sizde gidin sıkıntı yaşamayın
guneysmom Baturay su geldiğinde hemen gitmelisiniz çünkü bebek enfeksiyona meyilli oluyor bence pzt cok geç ben olsam hemen giderdim
akgunhatice Baturay sabah gitmeniz doğum olacaksa şayet bunu değiştirmez şuan bebeği riske atıyorsunuz farkında değilsiniz acilen doktora gitmeniz lazım erken doğum nasipse de bari daha az riskle olur en azından risk kat sayısı her beklediniz dakika artıyor
guneysmom Baturay iyide erken doğum olması sizin elinizde değil evde durunca erken doğum olmuyormu sanki gidince müdahale etsinler
Baturay Acile gittim muayne oldum bebeğin suyu çok dedi doktor bide şeker çıkmış bebekte salı günü kontör gitcem hakkımızda hayırlısı olsun