Kızlar normalde 30 aralıkta planlı sezeryanım vardı bir kaç gündür tansiyonum 14 9 oluyordu zaten sol atar damarda çentik vardı bugün nst ye bağladı doktor hem sancım çıktı hem tansiyonum yine 14 9mdu hemde bebeğimin kilosu 2850 çıktı 1 hafta geride kalmış beslenmesi doktor da riske atamam yarın sabah alalım bebeği dedi ama küvöze girebilir de dedi normalde 38+1 im ama 37 hafta ile uyumluymuş sizce küvöze girer mi o haftalarda doğum yapan var mı aranız da