Hilallllalby İkili testte 1/6040 çıkmıştı riskimiz ama 21. Haftada detaylı ultrasona girdim bebeğimin beyninin iki tarafında küçük kistler ve sol böbreğinde genişleme var dedi doktor böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba
Alinamoms Hilallllalby böbrekte genişleme normal olmayan bebek yok nerdeyse o sonra düzeliyor onu hiç takmayında. Beyindeki kist için doktorunuz tam ne dedi yani riskli bir durum mu yoksa sonradan kendi kendine geçebilecek minik oluşum gibi bişey mi.?
ssnnmmm Kist değil ama böbrek genişlemesi vardı erkek bebeklerde daha sık görülen bir durummuş sonra kendiliğinden normale döndü
ssnnmmm Hilallllalby 25de normale döndü ama doktor Doğumdan sonra bile düzelebilir demişti içini ferah tut
Hilallllalby Alinamoms yani tek başına olduğunda önemli değilmiş ama böbrek genişlemesiyle birlikte olduğunda down sendromu belirtisi olabilirmiş dünden ver çok kötüyüm amniyosentez veya fetal DNA önerdi ama ikili testte risk oldukça düşüktü ne yapacağımızı bilemiyoruz
Alinamoms Hilallllalby sonucu kesin öğrenedikten sonra anne karnında bir müdahale olmıyacaksa bence hiç amniyosentez sıvısı aldırma çünkü o da tehlikeli. Bekle doğumu. Güzel bir çocuk doktoruna götür. O da aynı şeyleri derse bir çözüm yolu bulunur şuan hamileliğini zehir etme. Bebeğin stresi hisseder güçlü olmaya çalış onun için.
Kuubbra34 Hilallllalby banada karaciğeri ile alakalı şeyler söylediler ufak ihtimalde görse söylemek zorundalar her zaman en kötüsü yani. Bol dua et bende sen gibii genetik testleri yaptırcam bakalım ikimiz içinde hayırlısı allahtan
Hilallllalby Alinamoms çok teşekkür ederim pazartesi DNA için test yaptırıcaz daha fazla strese girmemek için
Hilallllalby Kuubbra34 inşallah hepimiz evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza alırız çok zor bi durum seni anlıyorum içimizi ferah tutmaya çalışalım